ЦІКАВА КОРОБОЧКА

/Files/images/rk_matematiki/зображення до цікавої коробочки.jpg Доброго дня любі здобувачі освіти, шановні батьки! Пропоную зробити для своїх діток «Цікаву баночку» або коробочку чи мішечок.
Ця коробочка стане у пригоді зараз, під час карантину, чи згодом під час свята або просто в дощовий день вдома, коли всі інші заняття чи ігри набридли. Загалом, вона допоможе розважити дитину або групу дітей в будь-яких ситуаціях і за будь-яких обставин.
Як її зробити? Це дуже просто! Візьміть відповідну баночку / коробочку / мішечок і прикрасьте її / його за власним бажанням. Найкраще це зробити разом з дитиною. Зробіть таку коробочку, яка б подобалася і вам і дитині і так, щоб вона стала прикрасою у вашому інтер’єрі.
Потім придумайте і надрукуйте (напишіть від руки) різноманітні ігри та завдання на маленьких картках, або записочках. Завдання можуть бути смішними, жартівливими, серйозними, розвиваючими. Пропоную вам кілька варіантів завдань для прикладу:

-намалювати малюнок пальцями;

-побудувати халабуду з подушок, стільців і покривал;

-відправитися на пікнік;

-гратися з водою;

-пускати сонячні зайчики;

-пограти в театр тіней;

-пограти в крокодила;

-влаштувати день перевдягань;

-інсценувати улюблену казку;

-виконати танець аборигена;

-танцювати під запальну музику з повною склянкою води;

-намалювати собі вуса і не змивати їх до вечора;

-співати караоке;

-навести порядок в іграшках;

-прибрати в кімнаті поки грає весела музика;

-розгадати ребус;

-відгадати загадку.

Завдання можуть бути найрізноманітнішими! Придумайте самі або разом з дитиною такі, які будуть цікаві саме вам. А як використовувати цю коробочку– напевно, пояснювати не треба. Витягати по одній записочці, коли стає нудно і нічим себе зайняти.
Гарного всім дня! Бережіть себе і своїх рідних! Будьте здорові!

Розвиток мислення

Доброго дня любі діти та шановні батьки!!!
/Files/images/rk_matematiki/РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ.JPG Гарний спосіб, в ігровій формі, вивчити цифри і букви! Ігрова діяльність є провідною для молодших школярів. Ця вправа допоможе вивчити додавання ти віднімання, множення та ділення, алфавіт…(вправу можливо модифікувати до дитини, ускладнювати)
Вам знадобиться: папір, ручка, фломастери або кольорові олівці.
Напишіть на листочку різні цифри та букви по декілька штук, взявши їх в кружечок.
Називайте букву або цифру, рівняння, табличку множення іт.- завдання для дитини віднайти її , віднайти відповідь та зафарбувати кружечок в якому дана бува чи цифра!
Гарних всім успіхів!!! Бережіть себе та своїх рідних! Будьте здорові!

ЗІРКА БУДИНКУ № 4

/Files/images/rozklad/зірка будинку.JPG Доброго дня любі здобувачі освіти та шановні батьки! Ця гра на підвищення самооцінки хоча і спрямована на допомогу дитині, але призначена, скоріше, для дорослих. Саме вони повинні підкріпити самооцінку дитини, показати їй самій все краще, що в ній є.

Інструкція для батьків.

Створіть у вашому будинку невеликий стенд, присвячений дитині. Обговоріть час його використання, припустимо тиждень або два. На цей період ваша дитина стане “зіркою вашого будинку”, так як всі інші члени сім’ї будуть стежити за її успіхами, відзначати її позитивні сторони. У центрі стенду помістіть фотографію дитини. Поруч приклейте пелюстки, на яких будете робити записи (можна виготовити і варіант простіше, він більше сподобається учням середнього шкільного віку – у вигляді паркану, на якому всі пишуть що хочуть і в будь-якому його місці).
Протягом зазначеного часу на цьому стенді повинні з’являтися написи, зроблені членами сім’ї , які стосуються як постійних характеристик дитини, які вони цінують, так і тих її досягнень і добрих справ, які вони помітили за поточний день. При бажанні дитина і сама може додати замітку про себе.

Примітка 1.

Якщо дітей у вашій родині кілька, то, звичайно, потрібно створити такий же “зірковий” стенд і для інших, але використовувати їх потрібно по черзі – “зірка вашого будинку” повинна відчувати свою винятковість і унікальність протягом відведеного їй часу, отримати сповна обсяг уваги близьких, хоча б у грі не розділяючи його з братами і сестрами. Після закінчення терміну дії стенду його віддають на пам’ять самій дитині, а та, якщо хоче, може розмістити його у себе в кімнаті.

Примітка 2.

Номер має співпадати з номер реального будинку.
Гарного всім дня!!!! Бережіть себе і своїх рідних! Будьте здорові!!!

/Files/images/rk_matematiki/Придумай кінець історії.JPG Милі діти , наймолодші здобувачі освіти, шановні батьки!!! Перетворіть читання в гру!!! Розвиваємо креативність та уяву!!!

«Придумай кінець історії!»

Шановні батьки ваші діти люблять слухати, коли ви їм читаєте та читають самі то ця гра буде надзвичайно цікавою і корисною для них!

Прочитайте частину історії ( нехай дитина прочитає частину історії) та попросіть її ( дитину) подумати, що могло статися далі. Обговоріть варіанти, а потім дочитайте розповідь до кінця. Можливо , вам навіть вдасться вгадати якісь моменти.

Успіхів вам!!! Будьте здорові!!! Бережіть себе та рідних!!!


/Files/images/rk_matematiki/Робота з образою.JPG Вітаю вас любі здобувачі освіти, шановні батьки та вчителі!

Чи часто ви ображаєтеся та чому? Ви замислювалися над цим питанням? ОБРАЗА. Ця тема актуальна завжди , а саме зараз в такий стресовий та тривожний період. Я пропоную вам Арт-терапевтичну вправу з елементами діагностування. Одна умова : виконайте все до «інтерпретації» (пояснення, роз’яснення) не читаючи її наперед , а потім почитаєте значення вашого малюнка , зрозумієте якою є актуальна образа на цей момент.

Успіхів вам!

ЯК РЕАГУВАТИ НА ОБРАЗИ ЗІ СТОРОНИ ОТОЧУЮЧИХ. ХОРОШИЙ УРОК ВІД МУДРЕЦЯ

Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих.

Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Дуже він любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І завмер в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши своє заняття. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу.

Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали:

– Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви могли терпіти його образи?

Мудрець промовив:

– Уявіть, що вам дарують подарунок, а ви не приймаєте його. Скажіть, кому він у підсумку належить?

– Тій людині, котра хотіла його подарувати, – не замислюючись відповіли учні.

– Точно так само і в цій ситуації зі злістю і образами. До тих пір, поки ви не приймете їх, вони належать тому, хто їх приніс.

Техніка роботи з образою (автор О. Тараріна)

Мета: усвідомлення власних механізмів переживання образи.

Завдання :

- Вчитися слухати і чути внутрішнє «Я»

- Розвивати емоційний інтелект

- Навчитися вистроювати адекватні очікування до людей та ситуацій

Інвентар: кольорові олівці, білий папір (А4)

Час виконання: 40-45 хв.

Вік: від 13 років та старші.

Вступна частина:Пригадайте образу, яку ви відчували в минулому чи відчуваєте зараз. Відтворіть якомога яскравіше в пам’яті ситуацію, яка викликала у вас образу, сконцентруйтеся на відчуттях що виникли.

Алгоритм роботи:

*Покладіть папір А4 горизонтально. Намалюйте в будь-який частині паперу який завгодно вид транспорт :літак, потяг,авто, танк, човен-будь що. Транспорт має бути не великий за розміром.

*Тепер намалюйте прапорець ( також в будь-який частині А4).

*Намалюйте природній ландшафт на цьому папері. Не обов’язково , що це був лише ліс чи річка. Фантазуйте-на вашій картині поряд можуть бути гори,болота, пустелі, льодовик , пальми… Ваш ландшафт повинен зайняти увесь простір на А4 . Намалюйте ту природу яка відображає ваш стан на цей момент, і на цю образу. Використовуйте кольорові олівці.

*Проведіть пунктирною лінією маршрут від вашого транспорту до прапорця.

*Подивіться на малюнок що вийшов, зверніть увагу по яких ландшафтах проходить ваш маршрут від транспорту до прапорця.

Інтерпритація:

Транспорт символізує образу, її символічне зображення. Прапорець –подолання образи (прощення, як ви проживаєте образу).

Від того, як вам властиво переживати образу, залежить, через які природні ландшафти проходить ваш маршрут від транспорту до прапорця на малюнку.

Вода пов’язана з необхідністю емоційного « відреагування» почуттів.

Ліс- потреба в багаторазовому повторі ситуації ( проговорюванні).

Гори, печери можуть відображати обмежуючі переконання особистості.

Пустелі можна розуміти як необхідність побути на самоті, усамітнення.

Галявини, рівнини - потреба підтримати себе, налаштуватися на результат, прощення,вибачення.

Болота, льодовики часто пов’язані з витісненням, не пережитими почуттями, «тліючим» гнівом, незадоволенням, депресією.

Хмаринки можуть символізувати перехід в позицію « немовляти», не бажання брати на себе відповідальність.

Сонце - потреба в піклуванні.

Частини ландшафту , котрі не задіяні в вашому маршруті,- стан, емоції, почуття, вони не приймають участь в «проживанні» вами образи.( інтерпретуються лише ті ландшафти по яким проходить пунктирна лінія)

Пригадайте , як ви переживали образу , про яку подумали на початку вправи? Що ви відчуваєте тепер дивлячись на малюнок?

Висновок:Образа – це абсолютно необхідний кожній людині стан, який допомагає краще зрозуміти сенс своїх очікувань і вимог, дає можливість змінити свої переконання, стратегії поведінки і знайти способи вирішення складних задач.

Будьте здорові!!! Бережіть себе та своїх близьких!!!


Кiлькiсть переглядiв: 186