Методична проблема:
Інноваційні технології як провідний напрямок організації освітнього процесу в контексті реалізації завдань НУШ
Склад методичної ради школи
- Ірха Л.М. – голова ради, директор школи
- Новицька М.М..– заступник голови, заступник директора з навчально-виховної роботи
- Сокол Г.С. – член ради, заступник директора з виховної роботи
- Самарська Ю.С. – секретар ради.
- Уколенко С.Д.. – член ради, голова МО вчителів фізичної культури, трудового навчання, мистецтва та предмета Захист України.
- Бібік В.В. – голова МО вчителів суспільно – гуманітарного циклу.
- Кириленко Н.М. – член ради, голова МО вчителів природничо-математичного циклу
- Король Н.О.. — член ради, голова МО вчителів початкових класів
- Тібеж О.А. – член ради, практичний психолог
Список керівників шкільного методичного об’єднання Авдіївської ЗОШ І-ІІІ ст.
№ п/п | Методичне об’єднання | Керівник |
1. | Учителів суспільно – гуманітарного циклу | Бібік В.В.— вчитель історії |
2. | Учителів фізичної культури, трудового навчання, мистецтва та предмету Захист України | Уколенко С.Д. – вчитель мистецтва |
3. | Учителів природничо – математичного циклу | Кириленко Н.М.— вчитель математики |
4. | Учителів початкових класів | Король Н.О. —вчитель початкових класів |
5. | Класних керівників | Катренко Н.Г.- класний керівник 7 класу |
Мережа методичної роботи з педагогічними кадрами у 2022-2023 н.р.
№ | Форми методичної роботи | Керівник | Члени педагогічного колективу | Науково – методичні проблеми |
1 | Методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарного циклу | Мовчан Ніна Олексіївна | Мовчан Н.О. Ященко К.І. Бібік В.В. Бугрова Л.М. Ященко Н.Ю. Чеботарь Л.М. Жилко Л.І. | «Забезпечення високого рівня якості та творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителя, урізноманітнення форм роботи на уроках шляхом особистісно орієнтованої системи навчання; постійний пошук та підвищення ефективності уроків». |
2 | Методичне об’єднання вчителів фізичної культури, трудового навчання, мистецтва та предмета Захист України | Уколенко Світлана Дмитрівна | Куліш О.С. Стельмах О.М. Уколенко С.Д. Сокол Г.С. | «Розвиток творчих здібностей на уроках фізичної культури, трудового навчання, мистецтва та предмету Захист України та використання інноваційних технологій на заняттях» |
3 | Методичне об’єднання вчителів природничо – математичного циклу | Кириленко Ніна Миколаївна | Кириленко Н.М. Ірха Л.М. Катренко Н.Г. Новицька М.М. Ходькова А.М. Наливйко М.В. Стельмах О.М. | «Створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, оволодіння ними знаннями та вміннями з з природо-математичних дисциплін, самостійності та елементів здоров’язберігаючих технологій в умовах сучасного соціалізуючого простору» |
4 | Методичне об’єднання вчителів початкових класів | Ходот Валентина Михайлівна | Кошіль О.Г. Король Н.О. Ходот В.М Стельмах В.В. | «Впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес з метою формування ключових компетентностей учнів» |
5 | Методичне об’єднання класних керівників | Катренко Наталія Григорівна | Катренко Н.Г. Бугрова Л.М. Ходькова А.М. Наливайко М.В. Жилко Л.І. Ященко Н.Ю. Бібік В.В. | « Формування в учнів національно – патріотичних почуттів, любові до свого народу, рідної мови, традицій на основі виховання ціннісного ставлення до держави та суспільства» |
План роботи методичної ради на 2022-2023 навчальний рік
Методична рада ліцею - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в ліцеї.
Основні завдання методичної ради:
- Забезпечити впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.
- Створити належні умови для адаптації до навчання в основній школі учням 5-го класу.
- Продовжувати вивчати та застосовувати елементи інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання як засобу формування та розвитку професійної компетентності.
- Створити умови для особистісно орієнтованої системи неперервної освіти, метою якої є надання педагогам широких можливостей для оновлення, поглиблення, удосконалення професійної компетентності.
- Створити систему науково-методичного супроводу педагогічних інновацій.
- Забезпечувати психолого-педагогічні умови для формування компетентної особистості.
- Забезпечити якісну підготовку та проведення ЗНО та ДПА.
- Забезпечити участь учнів ліцею в МАН.
- Забезпечити умови для індивідуального розвитку учнів, стимулювати їх інтелектуальну та соціальну активність, мотивувати їх навчальну діяльність.
- Забезпечити зростання фахової підготовки вчителів, вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду, опанування педагогами інноваційних методик навчання та виховання.
- Продовжувати впроваджувати новітні технології навчання, долучаючи учнів до джерел інформації через мережу Інтернет.
МР є дорадчим органом педагогічної ради ліцею. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:
- підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів ліцею, активізація їхньої творчої діяльності;
- прогнозування розвитку навчального закладу;
- упровадження інноваційних освітніх технологій;
- визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу ліцею;
- розробка змісту, форм і технологій виховання учнів створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметів.
План засідань методичної ради на 2021-2022 н.р
Зміст роботи | Дата | Відповідальний | ||
Методична рада № 1(вересень) | ||||
1 | Аналіз методичної роботи за 2021– 2022н.р. Про основні напрямки методичної роботи і затвердження плану роботи методичної ради на 2022- 2023 н.р. | Директор, заступник директора з НВР. керівники МО | ||
2 | Розподіл обов’язків між членами ради. | |||
3 | Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2022-2023н.р. | |||
4 | Визначення змісту, форми і методів підвищення кваліфікації педагогів у 2022– 2023 н.р. | |||
5 | Опрацювання нормативно-правових документів: 1.КОНЦЕПЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ; інструктивно-методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо викладання предметів у 2022– 2023 н.р.; 2.Про педагогічні особливості навчання у 5 класі Нової української школи: 3.Опрацювання нових навчальних програм з базових дисциплін та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу. | |||
6 | Підготовка та проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін | |||
7 | Погодження планів роботи ШМО та календарно – тематичних планів роботи вчителів на І семестр 2022– 2023н.р. | |||
Методична рада № 2 (листопад) | ||||
1 | Управління процесом вдосконалення професійної компетентності педагога: - самоаналіз та аналіз відвіданих уроків «Ефективність уроку – результат організації діяльності учнів. Аналіз особливостей сучасного уроку». | Директор, заступник директора з НВР | ||
2 | Організація методичної роботи з учителями, які відчувають труднощі в організації навчально-виховного процесу НУШ. | |||
3 | Про хід атестації вчителів у 2022-2023н.р. | |||
Методична рада № 3 (січень) | ||||
1 | Підсумки науково-теоретичної та методичної роботи педагогічного колективу за І семестр | ЗДНВР керівник МО початкових класів | ||
2 | Аналіз навчальних досягнень учнів за І семестр, результати участі в предметних олімпіадах. | |||
3 | Про роботу з обдарованими дітьми. | |||
4. | Опрацювання нормативних документів, новинок психолого-педагогічної літератури. | |||
Методична рада № 4 (березень) | ||||
1 | Круглий стіл « Використання в роботі технологій дистанційного навчання». | Директор | ||
2 | Вивчення та обговорення нормативних документів з питання організованого закінчення навчального року. Підготовка і проведення державної підсумкової атестації. | Заступник директора з НВР | ||
333 | Стан навчально-виховного процесу в школі. | |||
4. | 1. Хід атестації вчителів школи | |||
Методична рада № 5 (червень) | ||||
1 | Виконання навчальних програм учителями школи у 2022– 2023 н.р. | Заступник директора з НВР Директор | ||
2 | Про підсумки роботи методичної ради за 2022-2023 н.р. Планування методичноїроботи на наступний навчальний рік.Обговорення проекту теми самоосвіти «Використання сучасних педагогічних технологій як засіб розвитку особистості в умовах упровадження концепції Нової української школи. Створення педагогічної гармонії в школі». |